Stempelkaarten, papieren registratiemappen en opbergdoosjes voor kartonnen pasjes lijken al eeuwen uit ons systeem verwijderd te zijn. Desondanks is de overstap naar de digitale wereld slechts recentelijk gemaakt en nog altijd werken veel bedrijven inefficiënt door te kiezen voor papier boven het internet. Om die reden wordt het hoogtijd dat receptionisten bekend raken met de Digitale receptie software van DigiReceptie. Of het nu gaat om de bezoekersplanning verzorgingstehuis, de registratie van bezoekers in tandartsenpraktijken of de aanwezigheidsregistratie bij de huisarts: DigiReceptie is ideaal voor het digitaliseren van de werkzaamheden van receptionisten. Niet langer hoeven zij zich bezig te houden met de tijdrovende zoektocht in papieren documenten, want door de digitalisering van de receptie is deze klus zo geklaard! Hoe dit in zijn werk gaat, lees je in dit artikel. Wat houdt een digitale receptie in?De software van DigiReceptie maakt het mogelijk om bezoekersgegevens te noteren in een portaal, waarna de desbetreffende bezoeker uitgenodigd kan worden voor een afspraak bij jouw onderneming. Deze uitnodigingsmail kan op unieke wijze vormgegeven worden, waarbij je het heft in eigen handen kunt nemen door zelf aspecten van de vormgeving toe te passen. Vervolgens is het noodzakelijk dat de bezoeker deze uitnodigingsmail accepteert, want de receptionist zal de afspraak dan bevestigd zien staan in het systeem. Op die manier is van beide kanten duidelijk dat de afspraak gepland staat, maar is de receptionist aanzienlijk minder tijd kwijt dan voorheen. Hierdoor kunnen de receptionisten andere taken op zich nemen en zich op een nieuwe manier productief maken door de komst van DigiReceptie. Aan de slag met de softwareZie jij de implementatie van DigiReceptie in jouw onderneming zitten en ga je er het liefst vandaag nog mee aan de slag? Aarzel dan niet om een kijkje te nemen op de website van DigiReceptie voor meer informatie! |
https://www.economy.nl/ |