Onze opdrachtgever is een stabiel familiebedrijf gespecialiseerd in parketvloeren. We zijn op zoek naar SHOWROOM SALESMAN / technisch commercieel en administratief personeel om rechtstreeks en permanent te rekruteren
Jouw verantwoordelijkheid
Als showroomverkoper kunt u uw klanten begeleiden bij het zoeken naar pakketten waar ze van dromen.
Je geeft experts en professioneel advies over omvang, bouwvoorbereiding, behandeling en onderhoud van producten, leasing van handlingapparatuur, enz.
Je bereidt de offerte voor, volgt deze op en bespreekt de details van de installatie
Je verwerkt en plant bestellingen in het databasesysteem, houdt in- en verkooplijsten up-to-date en bewaakt de voorraad
Ten slotte ben je verantwoordelijk voor het ontvangen van leveranciers, het uitvoeren van zakelijke activiteiten, het organiseren van opendeurdagen, etc.
Jouw profiel
Door bedrijfservaring heb je bij voorkeur een bachelordiploma of gelijkwaardig.
Je hebt uitgebreide kennis van MS Office 365 softwarepakketten en kunt aantonen dat je ervaring hebt met ERP-systemen
Je hebt een sterke affiniteit met hout / parketvloeren en alles wat met architectuur en interieurdecoratie te maken heeft
Je hebt voldoende technisch gevoel en bent gemotiveerd om te updaten
Je bent een vriendelijke klantonderhandelaar en spreekt vloeiend Nederlands. Als je kennis hebt van andere talen, zoals Frans of Engels, is dit een pluspunt
Je bent bereid om van dinsdag tot en met zaterdag te werken. Zondag en maandag ben je vrij.
Ons aanbod
Je komt terecht in een stabiele werkomgeving in een dynamisch familiebedrijf, waar je met een grote autonomie verschillende zakelijke functies kunt uitoefenen
Je krijgt een professionele opleiding in techniek en administratie
Naast 20 wettelijke vakantiedagen geniet u ook van 12 extra ADV-dagen
Je krijgt direct een vast contract met een aantrekkelijk salaris en eventueel een bonus