5 hoofdideeën van Guy Kawasaki “Hoe mensen te charmeren”.

marketing book

Welke nuttige dingen leer je ervan?

Hoe vinden mensen het leuk?

Bereid je erop voor om communicatie te laten slagen. Uit onderzoek van Neil Rackham en John Carlisle bleek dat de beste onderhandelaars 40% van hun voorbereidingstijd besteden aan het zoeken naar gemeenschappelijke belangen met de andere partij. Iedereen streeft zijn eigen belangen na. Het is natuurlijk. Het is beter om de kaarten meteen op tafel te leggen en te praten over uw interesse, voordeel. Mensen zullen dit tolereren, wat niet gezegd kan worden over die gevallen waarin iemand handelt en zijn egoïstische belangen verbergt.

Overwin weerstand

Vind gemeenschappelijke contactpunten met mensen: hobby’s, ervaring. Gebruik het boventoonvenster als de onderhandelingen doodlopen. Het boventoonvenster is een politiek concept waarbij er een scala aan meningen is die mensen kunnen accepteren. Algemeen bereik: ondenkbaar – radicaal aanvaardbaar – algemeen aanvaard. Ten eerste kunt u specifiek een minder acceptabele optie voorstellen, zodat een meer acceptabele optie er beter uitziet tegen de achtergrond.

Hoe een baas te charmeren

Beloof minder, maar doe meer. Laat zien hoe het werk vordert bij lange projecten. Je moet het niet overdrijven met zelfpromotie, maar je kunt niet in de schaduw blijven.

Hoe u zelf de betovering kunt weerstaan

  • Vermijd situaties waarin u iets zou kunnen doen dat niet in uw beste belang is.
  • Onthoud dat, hoe slim je ook bent, iedereen ongelijk heeft, zelfs de slimste mensen.
  • Wees sceptisch over alles wat populair is, vermijd de koorts, volg de menigte niet.
  • Denk bij het nemen van de volgende beslissing aan eerdere soortgelijke beslissingen en hun gevolgen.

Betover en wees charmant!

…..meer info kunt u hier vinden «Road to 100k Instagram Followers»!

instagram marketing

https://marketingbook.shop