Foto Willem
Arts / Photography

Goede reputatie van uw bedrijf

Voor veel ondernemingen is het nog steeds lastig om goed bereikbaar te zijn voor klanten en partners. Vooral bij kleinere ondernemingen kan dit vrij lastig zijn. Er zijn namelijk vaak weinig werknemers in dienst en die hebben allemaal eigen werkzaamheden die er moeten worden uitgevoerd. Er is gewoonweg geen tijd om altijd de telefoon op te nemen. Dit zorgt ervoor dat een bedrijf minder goed bereikbaar is. Wanneer een bedrijf niet goed bereikbaar is kan dit veel negatieve gevolgen met zich meebrengen.

Wanneer je onbereikbaar bent als bedrijf zorgt die ervoor dat klanten en partners mogelijk weglopen. Zij krijgen namelijk een negatief beeld van een bedrijf. Het kan onder andere een beeld geven dat een bedrijf niet serieus is of de klanten en partners niet serieus neemt. Tegenwoordig komt het ook snel voor dat ontevreden klanten hun ervaring online delen. Wanneer ze aan de telefoon niet goed worden geholpen. Wanneer een klant veel online volgers heeft kan dit ertoe leiden dat hij/zij veel mensen kan beïnvloeden. Wanneer het beïnvloeden op een negatieve manier gebeurd dan kan dit er voor zorgen dat klanten liever voor een ander bedrijf kiezen. Een goed voorbeeld hiervan is Youp van t Hek die twitterde over een slechte ervaring met de helpdesk van Twitter. Zij zoon werd constant van het kastje naar de muur gestuurd als het ging om zijn abonnement. De Tweet van Youp kreeg onwijs veel media aandacht. Dit zorgde ervoor dat iedereen het had over de slechte helpdesk van T-mobile. Om een soortgelijk fiasco te voorkomen is een goede service aan je klanten van belang.

Een telefoonservice kan bijdragen leveren aan een goede service aan de klanten. Als er intern geen vaste receptioniste kan worden aangewezen kan een inbound callcenter uitkomst bieden. Door de telefoonservice uit te besteden kan de bereikbaarheid van een bedrijf verbeterd worden.

http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl